czwartek, 17 czerwca 2010

O vlogu

Więc za mną już trzy wejścia na wizje pod postacią vloga. Omawianie i moje spostrzeżenia związane w footballem wdały mi się we znaki. Niestety ale chyba mało ludzi rozumie iż ja nie chcę zmieniać Afrykańczyków jak i nie jestem prorokiem który to jednym ruchem palca przepowiada kto będzie mistrzem świata. Po prostu do tej pory na vlogach przedstawiałem swoje opinię który miały pokazać mój punkt widzenia na daną sprawę. Wiadomo na razie dopiero zaczynam zabawę w vloga i wpadki słowne np. słynne już "kurcze" mogą się przytrafić. Jedyne na co człowiek może liczyć to wyrozumiałość ale niestety nie na youtube (o tym już niedługo też pomówię). Na szczęście to tylko internet i kto ma coś ciekawego z mojego vloga wynieść to wyniesie i często informuje mnie o tym w komentach lub na privie. Dzięki ludziska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz